Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Analýza spotrebiteľov o preferenciách a očakávaniach hosťa v priamej komunikácii s hotelmi

Posted 11.10.2017

Akonáhle sa cestovateľ stane hosťom, otvoria sa rôzne komunikačné cesty. V tejto štúdii, naším cieľom bolo zistiť skúsenosti a očakávania hostí v korešpondencii s ich požiadavkami na ubytovanie. Ide o čas pred príchodom do hotela a zážitky hostí priamo na mieste. Nasledujúce výsledky sú silne spojené s predchádzajúcou spotrebiteľskou štúdiou, ktorá sa zameriavala na správanie sa pri zaťažovaní hostí už v priebehu procesu vyhľadávania, čo vedie k rozhodnutiu o rezervácie cestujúceho.

Výsledky hodnotenia:

Väčšina (80%) z hotelových hostí sa oriantuje na základe komunikácie s hotelom prostredníctvom e-mailu.

73% ľudí komunikuje s hotelom na prostredníctvom online kanálov (e-maily, sociálne médiá a textové správy).

Hostia majú omnoho lepšiu komunikáciu, keď komunikujú prostredníctvom textových správ a sociálnych médií

 

Lokálne - zamestnanci sú prednostným kontaktným miestom a je veľmi pravdepodobné (91%), že hostia hlásia problémy po celú dobu pobytu.

HOTELTEAM - RIADENIE HOTELOV S PRIDANOU HODNOTOU

Vyberáme z našich služieb...

Identifikácia problému

pre vyriešenie problému, je potrebné ho najprv detailne poznať

Rekonštrukcia Vášho hotelového tímu

zlý manažér rieši problémy - dobrý im predchádza

Virtuálny rezervačný systém VHRS

Zavádzame 4D virtuálny rezervačný systém - s virtuálnou recepciou aj počas pobytu...

Personálny manažment hotelov

zabezpečíme vhodný personál hotela formou personálneho lízingu

Zavedenie systému zvýšenia obsadenosti hotelu a zisku

bez využívania zľavových portálov a bez zníženia cien

Sem sa určite budete chcieť vrátiť...

Realizovaný projekt »

Detailná čistota »

Príjemný interiér »