Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Ceny izieb a ich virtuálna rezervácia

Posted 3.8.2017

Ako sme už písali, zákazník sa pre výber hotelu mieni venovať jeho webovej prezentácii spravidla len štyri sekundy. Pokiaľ do tejto doby nemá jednoduchý prístup k cenám za izby (bez nutnosti pokusu o jej rezerváciu (!)), opúšťa túto stránku a hľadá iný hotel.

V dnešnej dobe je už nevyhnutné, aby všetky úkony pre rýchle získavanie hosťa bolo vykonávané hotelovým on line serverom, ale nie komplikovaným postupom tak, že kým sa rozhodne klient vôbec si rezervovať, tak už stratí záujem o predmetný hotel.

Komplikovaný prístup - komplikovaný hotel.

Preto je nutné dodržať tieto zásadné postupy a princípy na orientáciu vo webovej prezentácii hotelu: okrem jednoznačného pohľadu na hotel, ktorý je už pri prvom vzhliadnutí - otvorenie webu upúta klienta a musí sa jedným kliknutím dostať na informáciu o cenách izieb (cenník môže byť rozlíšený na sezóny v roku). Najväčšou chybou je ceny izieb neustále meniť podľa obsadenosti hotelu! Zákazník uvedené neustále takéto zmeny cien vníma ako špekulácie, s jednostranným záujmom hotelu na úkor hosťa. Tu je na zváženie poslanie hotelu - jeho pohostinnosť, služby a oddanosť klientovi. Hosť stráca spolupatričnosť s hotelom a nestáva sa jeho opakovaným klientom!

Až 85% klientov si ubytovanie objednáva cez rezervačné systémy hotelu. Aj napriek tomu, že sa jedná o rozhodujúcu časť klientely, hotely nevenujú potrebnú pozornosť prevádzkovať dokonalý (nie zjednodušený ako sa väčšinou stretávame) rezervačný systém.

Klient okrem typu izby, a prípadne jej fotografie (často hotely, resp. sprostredkovacie internetové agentúry neuvádzajú ich verne), nemá možnosť si vybrať konkrétnu izbu (poschodie, orientácia, modifikácia, farebné prevedenie, interiérové prevedenie,...) aj s jeho konkrétnym umiestnením v hotely. A to vôbec nehovoriac o vyspelých virtuálnych rezervačných systémoch. V rozsahu 45% hostí potom pri samotnom ubytovaní pociťujú sklamanie. Teda až také percento hostí sa už do toho hotelu nevráti a pri ďalšom objednávaní, si osobne špecifikácie s hotelom vyjasňujú. Je zarážajúce, že niektoré hotely ešte pri návšteve hosťa sa rozhodujú, do ktorej izby klienta ubytujú (aj to sme zažili)! 

Návštevnosť hotelu použitím dokonalých rezervačných a riadiacich systémov (virtuálna rezervácia s modulom virtuálnej recepcie) sa zvýšila až o 25 až 33%.  

S Virtuálnym hotelový rezervačný systém (VHRS) 4D, ktorý  ponúka len naša spoločnosť sa obsadenosť zvýši až o 45%....viac alebo na info@parthenon.sk

HOTELTEAM - RIADENIE HOTELOV S PRIDANOU HODNOTOU

Vyberáme z našich služieb...

Identifikácia problému

pre vyriešenie problému, je potrebné ho najprv detailne poznať

Rekonštrukcia Vášho hotelového tímu

zlý manažér rieši problémy - dobrý im predchádza

Virtuálny rezervačný systém VHRS

Zavádzame 4D virtuálny rezervačný systém - s virtuálnou recepciou aj počas pobytu...

Personálny manažment hotelov

zabezpečíme vhodný personál hotela formou personálneho lízingu

Zavedenie systému zvýšenia obsadenosti hotelu a zisku

bez využívania zľavových portálov a bez zníženia cien

Sem sa určite budete chcieť vrátiť...

Realizovaný projekt »

Detailná čistota »

Príjemný interiér »