Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

RECENZIE HOTELOV

... viete, že až 80 % hostí si pred objednaním najskôr prezrie recenzie!

 

Zásadné problémy sme zaznamenali u výkonného vedenia hotela, a to v 9 z 10-ich prípadov:

- riaditeľ sa nevenuje hosťom je tzv. "neviditeľný"

- riaditeľ pravidelne (denne) nekontroluje prácu zamestnancov hotela

- riaditeľ nekontroluje pravidelne stav a čistotu izieb - 60% hostí sa kvôli čistote navráti!

- riaditeľ je pasívny "administrátor", nedostatok aktívneho prístupu

- riaditeľ nevníma detaily ...

- nepozná klasifikačné znaky na ubytovacie zariadenia

- riaditeľ nesleduje resp. nereaguje na negatívne recenzie (všetkých) portálov

- komplikovaná web prezentácia (zložité prístupy na cenníky,...) - zákazník sa rozhoduje v priebehu 4 sekúnd!

- recepcia a jej obsluha je zrkadlom hotela - navodí u hosťa pozitívne alebo negatívne vnímanie počas celého pobytu!

 

Najväčšie OMYLY vedenia hotela: 

  1. Omyl: "...úspech hotela s reštauráciou je závislý na šéfkuchárovi". Následkom je vysoké náklady na prípravu jedál, nenahraditeľnosť zamestnanca a hroziaci kolaps pri jeho nečakanej absencii
  2. Omyl: "...pre zvýšenie obsadenosti je nevyhnutné využívať "zľavové" portály". Týmto spôsobom zarába uvedený portál a nie Váš hotel! Následkom je síce zvýšenie obsadenosti, ale na úkor zníženia výnosov, pričom náklady sa zvýšili v pomere k výnosom. Tím nevznikajú nevyhnutné finančné rezervy na pravidelnú nutnú údržbu a inovatívny rozvoj hotela. Problémy sa ešte viac prehĺbia!
  3. Omyl: "...len za vysoké investičné náklady môže byť kvalitný, prípadne luxusný a prosperujúci hotel". Dokážeme Vám opak.

Chcete poznať Váš hotel?

KONTAKTOVAŤ

HOTELTEAM - RIADENIE HOTELOV S PRIDANOU HODNOTOU

Vyberáme z našich služieb...

Identifikácia problému

pre vyriešenie problému, je potrebné ho najprv detailne poznať

Rekonštrukcia Vášho hotelového tímu

zlý manažér rieši problémy - dobrý im predchádza

Virtuálny rezervačný systém VHRS

Zavádzame 4D virtuálny rezervačný systém - s virtuálnou recepciou aj počas pobytu...

Personálny manažment hotelov

zabezpečíme vhodný personál hotela formou personálneho lízingu

Zavedenie systému zvýšenia obsadenosti hotelu a zisku

bez využívania zľavových portálov a bez zníženia cien

Sem sa určite budete chcieť vrátiť...

Realizovaný projekt »

Detailná čistota »

Príjemný interiér »