PRACOVNÁ NÁPLŇ PRACOVNÍKOV ÚSEKU MARKETINGU
Manažér marketingu hotela je zodpovedný za ponukové aktivity , propagáciu a predaj kapacity ubytovania a ostatných služieb hotela, za vytváranie nových príjmových možností , za realizáciu marketingovej stratégie hotela. Maximalizuje tržby, využívanie kapacít a zisk hotela. Stará sa o vytváranie imidžu hotela. Ponuku produktu hotela organizuje v koordinácii s ostatnými úsekmi. Generálnemu manažérove hotela podáva správy o vývoje predaja a obsadenosti kapacít hotela, pravidelne ho informuje o dosiahnutých výsledkoch.
Je podriadený priamo generálnemu manažérovi hotela.
Hlavné povinnosti manažéra marketingu hotela.
- Kontaktuje sa tak s jednotlivcami, ako aj so zástupcami organizácií, podnikov, inštitúcií, zväzov a iných orgánov, udržiava s nimi dobré vzťahy, nadväzuje nové kontakty za účelom predaja hotelových produktov (služieb pri poriadaní kongresov, seminárov a konferencií) pričom ponúka a predáva aj ubytovacie, stravovacie a ostatné služby.
- Plánuje kongresy a akcie obchodných , vedeckých, kultúrnych a iných spoločenských skupín a ponúka priestory a služby hotela.
- Spolupracuje s ostatnými strediskami hotela tak, aby podporili realizáciu služieb, ktoré dohodlo oddelenie marketingu so zákazníkmi.
- Spracúva ročný plán marketingových aktivít vrátane návrhu cien a cenových zliav.
- Vypracúva a dodržiava rozpočet úseku marketingu.
- Udržiava dobré vzťahy a kontakty s profesionálnymi a stavovskými organizáciami na úseku hotelového podnikania, obchodnou a priemyselnou komorou a s inými celoštátnymi, regionálnymi a miestnymi organizáciami a spoločnosťami a s obchodnými partnermi v zahraničí.
- Presadzuje a dodržiava stratégiu a postupy súvisiace s predajom hotelových produktov stanovené majiteľom hotela a generálnym manažérom hotela.
- Zabezpečuje realizáciu predaja tak , aby sa splnil a prekročil plán tržieb, využitie ubytovacej kapacity a zisku.
- Pripravuje návrhy cien za ubytovanie a ostatné služby v hoteli na plánované obdobie a prerokúva ich s ostatnými manažérmi hotela.
- S obchodnými partnermi (najmä s CK) dojednáva jednorázové cestovné zľavy a zľavy na dlhšie obdobie.
- Vypracúva a dopĺňa adresár zákazníkov hotela.
- Zodpovedá za vypracovanie a realizáciu marketingovej stratégie a najmä opatrení na úseku propagácie a práce s verejnosťou.
- Hotelový produkt tvoriaci súbor služieb ponúka a predáva pri príležitostných akciách alebo osobitným skupinám hostí.
- S hosťami a obchodnými partnermi udržiava korektné a prívetivé vzťahy.
- Zabezpečuje informácie pre ostatné úseky hotela o poriadaných akciách, predaných kapacitách a stravovacích službách.
- Vypracúva návrhy na účasť hotela na veľtrhoch a výstavách cestovného ruchu a hotelierstva s cieľom propagácie hotela, jeho ponuky a predaja služieb.
- Podľa okolnosti a potrieb vypomáha ostatným úsekom hotela.
- V práci nosí hotelové oblečenie a menovku.
HOTELTEAM - RIADENIE HOTELOV S PRIDANOU HODNOTOU
Vyberáme z našich služieb...
Identifikácia problémupre vyriešenie problému, je potrebné ho najprv detailne poznať | Rekonštrukcia Vášho hotelového tímuzlý manažér rieši problémy - dobrý im predchádza | Virtuálny rezervačný systém VHRSZavádzame 4D virtuálny rezervačný systém - s virtuálnou recepciou aj počas pobytu... | Personálny manažment hotelovzabezpečíme vhodný personál hotela formou personálneho lízingu | Zavedenie systému zvýšenia obsadenosti hotela a ziskubez využívania zľavových portálov a bez zníženia cien |
Sem sa určite budete chcieť vrátiť...
Realizovaný projekt | Detailná čistota | Príjemný interiér |