Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

PRACOVNÁ NÁPLŇ PRACOVNÍKOV ÚSEKU MARKETINGU

Manažér marketingu hotela je zodpovedný za ponukové aktivity , propagáciu a predaj kapacity ubytovania a ostatných služieb hotela, za vytváranie nových príjmových možností , za realizáciu marketingovej stratégie hotela. Maximalizuje tržby, využívanie kapacít a zisk hotela. Stará sa o vytváranie imidžu hotela. Ponuku produktu hotela organizuje v koordinácii s ostatnými úsekmi. Generálnemu manažérove hotela podáva správy o vývoje predaja a obsadenosti kapacít hotela, pravidelne ho informuje o dosiahnutých výsledkoch.

Je podriadený priamo generálnemu manažérovi hotela.

Hlavné povinnosti manažéra marketingu hotela.

-             Kontaktuje sa tak s jednotlivcami, ako aj so zástupcami organizácií, podnikov, inštitúcií, zväzov a iných orgánov, udržiava s nimi dobré vzťahy, nadväzuje nové kontakty za účelom predaja hotelových produktov (služieb pri poriadaní kongresov, seminárov a konferencií) pričom ponúka a predáva aj ubytovacie, stravovacie a ostatné služby.

-             Plánuje kongresy a akcie obchodných , vedeckých, kultúrnych a iných spoločenských skupín a ponúka priestory a služby hotela.

-             Spolupracuje s ostatnými strediskami hotela tak, aby podporili realizáciu služieb, ktoré dohodlo oddelenie marketingu so zákazníkmi.

-             Spracúva ročný plán marketingových aktivít vrátane návrhu cien a cenových zliav.

-             Vypracúva a dodržiava rozpočet úseku marketingu.

-             Udržiava dobré vzťahy a kontakty s profesionálnymi a stavovskými organizáciami na úseku hotelového podnikania, obchodnou a priemyselnou komorou a s inými celoštátnymi, regionálnymi a miestnymi organizáciami a spoločnosťami a s obchodnými partnermi v zahraničí.

-             Presadzuje a dodržiava stratégiu a postupy súvisiace s predajom hotelových produktov stanovené majiteľom hotela a generálnym manažérom hotela.

-             Zabezpečuje realizáciu predaja tak , aby sa splnil a prekročil plán tržieb, využitie ubytovacej kapacity a zisku.

-             Pripravuje návrhy cien za ubytovanie a ostatné služby v hoteli na plánované obdobie a prerokúva ich s ostatnými manažérmi hotela.

-             S obchodnými partnermi (najmä s CK) dojednáva jednorázové cestovné zľavy a zľavy na dlhšie obdobie.

-             Vypracúva a dopĺňa adresár zákazníkov hotela.

-             Zodpovedá za vypracovanie a realizáciu marketingovej stratégie a najmä opatrení na úseku propagácie a práce s verejnosťou.

-             Hotelový produkt tvoriaci súbor služieb ponúka a predáva pri príležitostných akciách alebo osobitným skupinám hostí.

-             S hosťami a obchodnými partnermi udržiava korektné a prívetivé vzťahy.

-             Zabezpečuje informácie pre ostatné úseky hotela o poriadaných akciách, predaných kapacitách a stravovacích službách.

-             Vypracúva návrhy na účasť hotela na veľtrhoch a výstavách cestovného ruchu a hotelierstva s cieľom propagácie hotela, jeho ponuky a predaja služieb.

-             Podľa okolnosti a potrieb vypomáha ostatným úsekom hotela.

-             V práci nosí hotelové oblečenie a menovku.

HOTELTEAM - RIADENIE HOTELOV S PRIDANOU HODNOTOU

Vyberáme z našich služieb...

Identifikácia problému

pre vyriešenie problému, je potrebné ho najprv detailne poznať

Rekonštrukcia Vášho hotelového tímu

zlý manažér rieši problémy - dobrý im predchádza

Virtuálny rezervačný systém VHRS

Zavádzame 4D virtuálny rezervačný systém - s virtuálnou recepciou aj počas pobytu...

Personálny manažment hotelov

zabezpečíme vhodný personál hotela formou personálneho lízingu

Zavedenie systému zvýšenia obsadenosti hotela a zisku

bez využívania zľavových portálov a bez zníženia cien

Sem sa určite budete chcieť vrátiť...

Realizovaný projekt

Detailná čistota

Príjemný interiér

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?

get this widget